Skip links

Nonii, kas suurem on siis parem või mitte?

Sissejuhatus

Digimaailmas armastatakse numbreid: rohkem lehti, rohkem funktsioone, rohkem kellasid ja vilesid. Suurem = parem, eks?
Ei. Mitte päriselt.
Kui veebileht muutub nagu kaubanduskeskus, kus sa ei leia õiget ust ega kassat, siis pole vahet, kui suur ta on – ta ei tööta.

Väiksematel on suuremad unistused

Väiksed ettevõtted kipuvad olema kõige julgemad unistajad. Nad tahavad päriselt midagi muuta, mitte lihtsalt turuosa suurendada. Ja sageli tähendab see, et neil pole vaja hiigelsuurt, raskepärast veebilehte – neil on vaja nutikat, inimlikku lahendust, mis nende ambitsioone toetab.

Sisulise partnerluse edendamine

Kui valid väikese agentuuri (näiteks meie), ei ole sa lihtsalt järjekordne arve numbrite reas. Sa oled partner. Sa saad tiimi, kes on sinu kõrval ja süveneb su ärisse. Suurtes agentuurides oled sageli vaid projekt number 1487.

Väärtus loob mõju (see on oluline)

Asi pole suuruses, vaid väärtuses. Kui veebileht ei too kasu – olgu ta väike või suur – pole sel mingit mõtet. Väiksem ja fokusseeritud, aga õigesti loodud lahendus võib olla kümme korda väärtuslikum kui suur ja segane veeb. Mõju tekib läbi mõtestatuse, mitte mastaabi.

Digimaailmas inimlikuks jäämine

Suurte agentuuride kõnepruuk on tihti külm ja formaalne: “lahendame teie ärivajadusi” ja muud korporatiivset loba. Väiksem partner julgeb olla inimlik. Julgeb sulle öelda, kui mõni idee ei tööta. Julgeb sind päriselt kuulata. Sest digimaailm ei pea olema robotlik, vaid saab olla ka soe ja arusaadav.

Väikesed tihti leiutavad paremini

Väiksed meeskonnad on paindlikud. Me testime, katsetame, otsime uusi lahendusi. Seal, kus suured hiiglased ukerdavad koosolekult koosolekule, oleme meie juba lahenduse valmis teinud. Innovatsioon sünnib sageli väikestes tiimides, mitte klaastornides.

Kuidas konkureerida suurematega?

Väiksed ettevõtted ei pea suuremaid kopeerima. Nad peavad mängima oma tugevustega:

Ole lähedal oma kliendile.

Ole kiirem ja inimlikum.

Ole läbipaistev ja aus.
See, mis suurtele tundub “ebaefektiivne”, võib olla just see, mis paneb kliendi sind valima.

Kokkuvõte

Suurem ei ole parem. Parem on parem.
Ja parem sünnib siis, kui väärtus on selge, inimlikkus on aus ja ambitsioonid on suured, isegi kui meeskond on väike.