Me kõik seisame ühe tähistaeva all ja meid ümbritsevad samad metsad ning ookeanid. See maailm on meie ühine kodu ja me peaks selle eest hoolitsema, ka internet on osake sellest maailmast.
Olgem ausad, enamik veebilehti on digiprügi ja mitte keegi tegelikult ei taha ega oska neid kasutada. Internet pidanuks olema see koht, mis meid ühendab ja meie elusid lihtsamaks muudab — nüüd on see lihtsalt prügila.
01.
Internet on inimestele, mitte algoritmidele.
Kui sinu veebileht on loodud rahuldama vaid Googlet, siis sa teed seda valesti. Igasugused SEO imetrikid ning märksõnade üleküllus ei päästa sinu aeglast, loetamatut või täiesti kasutamatut veebilehte.
Ehitame päris inimestele, sest just inimesed teevad otsuseid, loevad sisu ja tellivad sinu teenuseid.
02.
Ligipääsetavus on uus standard.
Enamik inimesi sirvib veebi oma telefonides, see on fakt. Kui sinu veebisait ei ole kõigile kasutatav, on see lihtsalt katki. Punkt.
“Piisavalt hea” pole enam piisavalt hea, kui ei mõelda inimeste vajadustele. Meil kõigil pole viimase mudeli iPhone’i ega mänguriarvutit, seega peaksime ehitama inimeste, aeglaste ühenduste, vanade seadmete ja tegelike probleemide jaoks.
03.
Iga sekund on oluline, päriselt ka.
Väga kaunis veebileht, mille laadimine võtab rohkem kui 5 sekundit, on ebaõnnestunud. Kiirus, tõhusus ja sujuv kasutajakogemus peab olema esmatähtis.
Segased veebilehed pole ainult koledad vaid ka ebaökonoomsed. Loome veebisaite, mis oleksid kiired ja teeksid vähemaga rohkem, sest teie külastajatel ei ole aega oodata.
04.
Kestlikkus pole enam vaba tahe.
Internetil on ka oma süsiniku jalajälg ning enamus veebilehed on energiavampiirid.
Kasutades rohemajutust, tõhusamat disaini ning kergemat raamistikku, saame ehitada veebilehti, mis ei sööks asjatult ressursse. Parim internet on rohelisem internet.
05.
Oleme inimlikud ning läbipaistvad.
Ei mingit bullsh*ti. Me peida end segadust tekitava sõnavara taha ega kasuta peale surutud müügitaktikaid. Ütleme sulle otse, mida me teeme, miks me seda teeme ning kuidas see sulle kasu toob.
Kui miski on halb, siis me ütleme seda kohe, isegi kui see maksab meile koostöö.
06.
Trendid kustuvad aga hea disain jääb.
Trendid tulevad ja lähevad kuid kasutatavus on igavene. Me keskendume sellele, mis töötab, nii inimeste kui planeedi heaks.
Usume, et viis aastat kestev veebileht on parem kui leht, mis näeb 5 kuud lahe välja.
07.
Eetiline äri on hea äri.
Me ei kasuta otseteid ega püüa kliente odavate “tee-ise” lahendustega lõksu meelitada. Samuti ei tee me koostööd ettevõtetega, kelle väärtused on vastuolus meie omadega.
Me usume õiglasesse hinnakujundusse, aususesse ja koostöösse brändidega, kes hoolivad kvaliteedist ja planeedist.
08.
Mitte visiitkaart vaid sinu digitaalne kodu.
Ja seda võtame me täie tõsidusega. Hea veebileht pole lihtsalt midagi, mis näeb hea välja, see on sinu ettevõtte, brändi ja mõjukuse alustalaks.
Ehitame hoolikalt kuna usume, et see mida me teeme on oluline. Sinu sait pole lihtsalt mingi digitaalne visiitkaart vaid tööriist ja kliendimagnet. Kõik lehed peaks päriselt midagi tegema, mitte lihtsalt silmailuks olema.
09.
Sinu veebileht peaks sinu brändiga kasvama.
Me ei ehita ühekordseid veebilehti. Internet on juba täis saite, mis on kiirustades tehtud ning pärast seda hooletusse jäetud. Kui tahate kergelt ununevat, “piisavalt head” veebilehte, siis pole me teie jaoks.
Me töötame koos inimeste ja brändidega, kes pole normides kinni ning tahavad midagi jätkusuutlikku, millel oleks päris väärtus. Ehitame veebisaite, mille eest on kerge hoolt kanda ning mis ajale jalgu ei jää.
10.
Veebitööstus on katki aga me teame, kuidas seda parandada.
Enamik agentuure seab kiiruse kvaliteedist ettepoole, loob cookie-cutter veebilehti ja jätab kliendid ebatõhusa saidiga üksi. Meie keeldume olemast osa sellest probleemist.
Me ei ürita olla täiuslikud, aga me õpime ja areneme iga päev, et ehitada paremat internetti.
Kokkuvõte.
Perfektsionism on ülehinnatud ja me ei väidagi, et meil kõik vastused olemas on.
PS! Kõik, kes seda teile väidavad, suure tõenäosusega valetavad.